04.01.2013

1
Ligger i sängen nu helt utslagen. Är verkligen trött! Kom hem för en timme sen och kvällen var riktigt mysig. Roligt att träffa kompisar och bara ta det ganska lungt. Dagen blev lyckad och brorsan blev nöjd så jag är glad ;) 
Juste hade en liten photoshot för att testa mitt nya objektiv och bilderna blev sååå bra. Riktigt kul är det så är helt fast i det här nu! Hahah nästa dröm är att blit fotograf då! Check. Näe men just nu tycker jag att det är riktigt kul och det är väl bra det eftersom att skolan börjar på måndag..
Tänkte visa upp lite bilder från dagen nurå!
 
 
 
Chokladmoss tårta. Smaskens!
 
 
Födelsedagsbarn nummer 2.
 
 
Mina svartingar haha
 
 
 
 
 
Och lite bilder från makrofotografering:
 
 
 
 
 
Detta och mycket mer blev resultatet. Nu orkar jag snart inte hålla ögonen öppna längre så jag säger väl godnatt!
Mer uppdatering imorgon.. Nej idag fast senare... eller tidigare...


FRIDAAAAAY

vadå mina svartingar? HÖHÖHÖ, Du borde lägga ut fler :*



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?