Waaaazzuppp bitches

0
Cha, bitcheees!! Sitter i soffan, ensam för tillfället.. Alla dissa mig. whaat? Det här är Kolacos hemliga kompis. Eller nej skoja bar, vi är inte vänner. Hon är en egoist, asdryg bitterfitta som inte gör annat än att gå på toa och skita hela tiden. I'm like.. bitchplease. Jag är typ snart världskändis. När jag gifter mig med Niall Horan :D 
 
Annars då, sitter och lyssnar på free fallin, ganska lame men pallainte byta låt. 
 
Och förresten så vill jag bara säga att alla ni små fm (fläskmongos) där ute som tror att ni är något.. Sluta dryga och kommentera att Kollis är snygg när hon lägger upp egopics. We know you do! 
 
Vill ni att jag ska gästbloggs oftare? Ställer gärna upp. 
 
"Inget att dölja!!" 
xoxo Thebitchyoucantbringdown :*





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?